Thursday 11 February 2016

Pertama kali

   Assalammualaikum ...


   Hmm hai ? okay takpe sombong..Actually,aku orang baru..Eh baru start dah cakap aku kan.. Haha jap tukar balik.. Sebenarnya saya hehe just nak cakap yang saya memang excited dapat tulis kat blog ni.. Haha kenapa pelik ? -.-
Yelah selalu tulis kat diary buku je..Haha tak mampu nak ada laptop sendiri.. Takpe, belum masanya rezeki itu untuk saya.. Allah rancang yang terbaik untuk saya.. Percaya itu :) 

   Okay so what's the point tulis entry kali ni ? Haaa sebenarnya nak perkenalkan diri dulu je sebelum tulis macam macam kat blog ni.. Dan sebenarnya saya ni jenis yang suka pada emoji.. Kalaulah ada emoji, for sure setiap baris ayat ada emoji senyum,marah,ketawa,irritating,annoying dan sebagainya lah.. Haha 
*Orang yang selalu mesej dengan saya je tahu.. hehe

   Okay nama diberi Siti Amira Binti Sujali.. Umur ahaha sensitif..hehe takdelah umur saya 18 tahun lagi tahun 2015..Sekarang 2016 pepandailah korang tambah tolak darab bahagi.. Masih belajar dan belum berkahwin ( InsyaAllah coming soon hehe ) . Belajar di Kolej Matrikulasi Johor, Tangkak.. Budak pure sains yang cintakan kesusasteraan melayu.. *acah je
Mempunyai sebuah keluarga yang sangat besar dan terasa macam ada satu pasukan bola sepak hehe iaitu 12 adik beradik termasuk saya dan saya merupakan anak yg 
ke-9.. Sayang sangat family ni sebab diorang, saya menjadi hmm jadi bahagia dan bersyukur dilahirkan dalam family yang tersangatlah kelakar dan sentiasa membantu saya..

  Hmm saya tahu saya ni annoying tapi haha itulah saya.. Ramai orang dah menyampah sebenarnya tapi saya redha ajelah.. Dah itu saya, takkanlah nak ubah demi kepentingan orang lain.. Ikut cara kita sudahlah.. Kan hehe
Okay dah tu je lah.. Saya bukan special mana pun.. Kalau nak tahu lebih,nanti spam folder je.. ahaha..


     So..jumpa lagi insyaAllah ada masa saya akan update lah..haha budak baru nak belajar..Moga moga pertemuan kita bukanlah yang pertama dan yang terakhir.. :)
Assalammualaikum..

   


No comments:

Post a Comment